• Wpisów: 35
  • Średnio co: 52 dni
  • Ostatni wpis: 4 lata temu, 23:35
  • Licznik odwiedzin: 6 754 / 1886 dni
 
pokonujacslabosci
 
Zdaniem dietetyków, jest jednym z największych sprzymierzeńców osób odchudzających się. Zawiera w odpowiednich ilościach i proporcjach składniki odżywcze oraz – co najważniejsze – utrzymuje stały poziom cukru we krwi. Badania przeprowadzone w jednym z amerykańskich uniwersytetów wykazały, że stosując dietę odchudzającą z dodatkiem jogurtu, traci się 61 proc. więcej tłuszczu (samego brzusznego o 81 proc.) niż w podobnym programie kalorycznym bez jogurtu.

Jogurt grecki charakteryzuje przede wszystkim większa zawartość białka. Bierze się to stąd, że technologia produkcji wymaga zużycia większej ilości mleka do wyprodukowania odpowiedniej ilości jogurtu. Osoby dbające o sylwetkę zapewne docenią tę kwestię. Jest w nim mniej węglowodanów niż w standardowym jogurcie naturalnym,

Można stosować:
•    zamiast śmietany -  jogurt grecki nada im tego samego smaku, ale da mniej kalorii, a więcej protein.
•    zamiast mleka do płatków śniadaniowych i musli - jeżeli chcecie dodać odrobinę słodkiego smaku do płatków, dorzućcie też suszone owoce i trochę orzechów – takie połączenie to gwarancja smacznego śniadania.
•    jako dressingu do sałatek lub dipu - Możecie na przykład połączyć jogurt z czosnkiem, solą, szczypiorkiem i sokiem z połówki cytryny, żeby otrzymać rewelacyjny w smaku, ale lekkostrawny i niekaloryczny dressing do sałatek.


tumblr_lsmmdeF40c1qe49wpo1_400_large.jpg


images.jpg


Jogurt-z-otrębami-i-owocami1.jpg

Nie możesz dodać komentarza.